+ + + + +
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 3:27 ::  نويسنده : Man

 عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا غا (دیدم همه ی مطلبام با این کلمه شروع شدن دوباره گذاشتمش!)

یه چی میگما

این لوکس بلگ خیلی چرتهههههههه

حیف که از بلاگفا بدم میاد یعنی یه طورایی خز شده

وگرنه بندو بساتمو از اینجا جمع میکردم

امروز دیدم یه دختره نوشته بود :" آره دلم برا مدرسه ها تنگ شده هی مسئله حل میکریم و میگفتیم خانوم ما حل کردیم ما زودتر حل کردیم"و اینا....

آقا منو میگی ....

اصن یه دقیقه به خاطرش سکوت کردم

اگه ولم میکردن کَلَمو میکوبوندم تو دیفال...

اولا ما دلمون برا مدرسه تنگ نشده

دوما حالا یه ذره هم تنگ شده باشه برا اون موقع هاست که معلم مسئله میداد میگفت حل کنین اونوقت ما زل میزدیم تو چشاش(به صورت خیلی عادی)و به بچه ها که سر رفتن پا تخته خودکشی میکردن میخندیدم

یا دلم برای کلاس ریاضی تنگ شده که پشت به تخته میشستم

تفاوت را احساس کنید.....

اصن یه وعضی.....

جاتون خالی هر چی شبی خندیدم

سحر با مامانم دعوا شد

همون بحثای همیشگی....

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تمام خوشیم پرید

خوب دیگه گفتم آخرین آپ امروزمم بکنم(البته اگه یه جورایی بخوای حساب کنیم جُمعست)

منم برم یه تلاش بکنم شاید خوابم برد

آخه میدونین فردا روز قدسه

منم که پایبند به آرمان های امامِ راحل و اینا...

تو خواب لاقل دو تا مرگ بر آمریکا ، اسرائیل و به تمام کشور های غیر همسایه بگیم

خدافس

....

پی نوشت:من توی دنیای واقعی خیلی آدم ِ کم حرفیما تمامِ پر حرفیام ماله دنیای مجازیه!به طوری که یکی از نگرانی های مامانم اینه که من تا آخر تابستون حرف زدن یادم بره



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت5:51---29 مرداد 1391
عیدت میارک باشه...پاسخ:خعلی ممنون! عیدشما هم مبارک;)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: